Arlin’in Seyir Defteri – San Francisco – 2

Herkese merhaba. Yazının ikinci bölümü ile karşınızdayız.

1. Gün

Sabah erkenden uyandıktan sonra, kahvaltıda günlük planımızı yaptık. Yorucu bir gün bizi bekliyordu. İlk olarak Alamo Square’de yer alan “Painted Ladies” evlerini görmeye gittik. Evler güzel bir parkın karşısında yer almakta.

sanfrancis

Painted Ladies evleri,  Victorian ve Edwardian mimarinin güzel örneklerini temsil etmekteler.

Evleri gördükten sonra, Golden Gate Park’a gittik. Çok büyük bir park içinde çok fazla gezilecek alan ve müze var. Parkın içinde yer alan Japanese Tea Garden’da dinlenebilirsiniz. Biz en çok orayı ve Stow Lake’i sevdik.sanfrancis2

Golden Gate Park

Sonraki durak meşhur Golden Gate Bridge oldu. Dünyadaki en uzun yedinci asma köprü olan Golden Gate Bridge, 2,73 km uzunluğunda. Ayakları arasındaki uzaklık 1,28 km ve yüksekliği 235 metreyi bulmakta. Köprü üzerinde isterseniz bisiklet kiralayıp bisikletle, isterseniz yürüyerek ilerleyebilirsiniz. Biz yürümeyi tercih ettik. Uzun sürmesine ve havanın çok rüzgarlı olmasına rağmen eğlenceliydi.

sanfrancis3Clásico

Günü sonlandırırken son olarak Lombart Street’e uğradık. Sokak çok güzel, kıvrım kıvrım ve çiçekler içinde. Burada bol bol fotoğraf çekildikten sonra otelimize döndük ve günü bitirdik.

sanfrancis4sanfrancis5

1. Gün

Son günümüzde San Francisco’yu gezmek için yarım günlük vaktimiz kalmıştı. Öğleden sonra uçağa binip Las Vegas’a gidecektik. 3. Günümüzü alışveriş yaparak, Union Square’i gezerek ve Ferry Building’i ziyaret ederek geçirdik. Ferry Building’in içinde organik ürünler satan çok fazla ürün vardı.

San Francisco’dan, bir daha buraya gelmeyi umut ederek ayrıldık.